אהלן אנשים. חבר (ישראלי) שחי בחו"ל (קנדה) ובא לביקור בארץ, מחוסן פעמיים בקנדה (חיסון מודרנה).
מה הפרוצדורה בשבילו בנסיעה לסיני וחזור? האם תעודת החיסון מקנדה מוכרת בארץ? האם יהיה פשטור מבידוד בחזרה לישראל (מעבר ליום המתנה לתוצאות הבדיקה בגבול)?
תודה לעוזרים!
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך