אנחנו טסים לשארם ביום רביעי. שאלות אחרונות:
1. ויזה – אנחנו פשוט מקבלים אותם בשדה התעופה בשארם? אין צורך להגיש בקשה מראש?
2. עלות ויזה (לדרכון ישראלי) – חינם…או?
3. מונית משדה התעופה למלון בשארם – איזה טריקים שכדאי לדעת עליהם?
4. כרטיסי SIM (או eSIM) – שווה להשיג או עדיף להשתמש ב-WiFi במלון?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך