בוקר טוב,
פעם ראשונה שמגיעה לסיני, אשמח להדרכה לגבי ;
* מגיעה ברכב, היכן הכי כדאי להחנות את הרכב מיום חמישי עד ראשון?
* היכן לוקחים מונית מהגבול עד למלון קורל ריזורט?
* המעבר בגבול, מה צריך לדעת? שילמנו את האגרה, כמה זמן עוברים?
* כסף – באיזה מטבע משתמשים שם? והיכן הכי כדאי להמיר את הכסף? או שהם מקבלים שקלים?
* סים לנייד, מה והיכן כדאי לרכוש?
* מה מאסט לעשות ומה פחות מומלץ לעשות ?
תודה רבה ואשמח לכל הארה נוספת שלא חשבתי עליה…
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך