האם אפשר לעשות את המסלול הזה בלי ויזה?
התוכנית לצאת מראס מוחמד בצהריים על הכביש של תעלת סואץ ולהגיע לסנטה קטרינה בערב של אותו יום. ידוע למישהו אם יש איזה מחסום עם בקרת דרכונים על הדרך הזו?
* פוסט זה מכיל תמונות אותן ניתן לראות בפוסט המקורי המופיע בקבוצה
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך