הי לכולם,
אשמח לחוכמת ההמונים ? ממי שהיה גם וגם אולי…
יש כזה הבדל ששווה את המחיר הכפול
בין אלבטרוס אקווה לריקסוס סיגייט?בשארם כמובן.
אמורים לטוס עם בן שנה וארבע ובת חמש שבוע הבא.. ומתלבטים אם שווה הפער
גם מבחינת התאמה לגיל ואוכל ובכלל.
תודה מראש??
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך