הי, שואלת שוב כי קיבלתי תשובות סותרות.
קניתי באתר מילגם אגרה. סימנתי שמבקשת לעבור עם רכב. שילמתי 101 שקלים וזהו. באגרה לא כתוב שום דבר על מעבר עם רכב. במייל של מילגם לא עונים כבר שבוע וחצי. האם אוכל לעבור עם הרכב?
בבקשה, תענו רק אם אתם יודעים מניסיון כי עברתם לאחרונה עם רכב. תודה
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך