היי אחרי שחזרנו גם אתרום את חלקי מהחופשה בשארם
ראשית מלון share Dreams resort מלון 5 כוכבים הזמנתי חדר ליד הבריכה נתנו לנו חדרים בסוף העולם הם לוקחים כל פעם בהסעה ,סירבתי ועמדתי על זה שהזמנתי חדר ליד הבריכה ויישר קיבלנו.
הנקיון על הפנים ,המיטות לא נוחות ,האוכל על הפנים לקחנו הכל כלול ?,המיקום לא רחוק מהמרכז של נעמה ביי מרחק 10 דקות הליכה,כל הכבישים שם בשיפוצים ,מה שמקשה ולא נעים,הים מעבר לכביש קצת הליכה ,הים הדבר הכי טוב נקי שרות אדיב ,היחס של הצוות נפלא,בקיצור לא ממליצה.
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך