היי אני ממש אשמח להתייעץ עם הורים לילדים קטנים שהיו לאחרונה בסיני
האם הבאתם אתכם כיסאבטיחות? האם יש עוד אופציה? אני לא רואה איך נסתובב במעבר הגבול ובכל מני מקומות עם מזוודות, עגלה, 2 ילדות קטנות וכיסאות בטיחות
מה גם שאנחנו לא יודעים להרכיב אותם
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך