סיני טיפים והמלצות
סיני טיפים והמלצות

היי , אני מעוניין לרדת עם הרכב לסיני ו ומותקן בו מוביליי לזיהוי מפגעי דרך , האם מישהו ירד לסיני…

היי , אני מעוניין לרדת עם הרכב לסיני ו ומותקן בו מוביליי לזיהוי מפגעי דרך , האם מישהו ירד לסיני כשברכבו התקן כזה או דומה והאם נתקל בבעיות ? , אני

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך

קבוצת הפייסבוק

הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 7 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.

ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.