סיני טיפים והמלצות
סיני טיפים והמלצות

היי חברים, בתור אחד שלא היה בסיני בערך 30 שנה ומגיע לשם בכיפור, יש לי שאלה לגבי המעבר. הבנתי שסוגרים…

היי חברים, בתור אחד שלא היה בסיני בערך 30 שנה ומגיע לשם בכיפור, יש לי שאלה לגבי המעבר. הבנתי שסוגרים את המעבר ב-13:00. מה זה אומר בדיוק, ב-13:00 מספיק להיות כבר בתור או שיש מצב שסוגרים את הדלת ב-13:00 וגם מי שכבר בתוך התור לא עובר? ריאלית, לא נצליח להגיע למעבר לפני 12:00 בערך. תודה מראש 🙂

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך

קבוצת הפייסבוק

הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 7 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.

ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.