היי חברים, בתור אחד שלא היה בסיני בערך 30 שנה ומגיע לשם בכיפור, יש לי שאלה לגבי המעבר. הבנתי שסוגרים את המעבר ב-13:00. מה זה אומר בדיוק, ב-13:00 מספיק להיות כבר בתור או שיש מצב שסוגרים את הדלת ב-13:00 וגם מי שכבר בתוך התור לא עובר? ריאלית, לא נצליח להגיע למעבר לפני 12:00 בערך. תודה מראש 🙂
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך