היי חברים,
רוצים לרדת לסיני עוד שבוע וחצי.
אף פעם לא הייתי בחורף.
שוקלת לנסוע לניומון, מתלבטת לגבי אם לקחת חדר עם מזגן, חדר בנוי או חושה…
מישהו היה שם לאחרונה? הן עושים מדורה בלילה?
יש עוד אנשים עכשיו בראס?
אשמח לטיפים לתקופה הזו
תודההנ
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך