סיני טיפים והמלצות
סיני טיפים והמלצות

היי חברים יורדת למובנפיק טאבה באוקטובר עם תינוק בן שלושה חודשים, מספר שאלות למבינים?? – מתי מומלץ להגיע בערבי חג? מוכנים לצאת…

היי חברים
יורדת למובנפיק טאבה באוקטובר עם תינוק בן שלושה חודשים, מספר שאלות למבינים??
– מתי מומלץ להגיע בערבי חג? מוכנים לצאת גם ב2:00 מהבית אם צריך כדי לא להיתקע בגבול מפוצץ.
– לגבי מעבר גבול עם הרכב (הרכב ללא מצלמות ואני בעלת הרכב) מה הפרוצדורה? שווה את זה אם אני במלון על הגבול (מזכירה שאני עם תינוק)
– לגבי תשלומי אגרות למיניהם. ראיתי שבמובנפיק אין צורך לשלם חלק ועל חלק מזדכים. אז אם הבנתי נכון, את האגרה במילגם משלמים רגיל ומזדכים בחזור עם ואוצר מהמלון, ומהאגרה בצד המצרי פטורים עם ואוצר של ההזמנה?
– שמעתי שהאוכל לא משהו, סגרנו רק ארוחת בוקר וידוע שיש המון מסעדות. לבוא מוכנים לכך שלא יהיה אוכל?
– איפה יש קזינו קרוב??? ואיזה אטרקציות למבוגרים יש באיזור?
– מה מבחינת קורונה? יש צורך באיזשהו תו ירוק?

תודה לעונים!

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך

קבוצת הפייסבוק

הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 4 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.

ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.