היי חברים,
פעם ראשונה נוסעים לסיני, ועוד עם 5 ילדים קטנים..
נוסעים בפסח. התלבטנו אם לנסוע ברכב או לטוס, אבל הבנתי שיש תורים בנמל התעופה שזה כבר לא יוצא קצר יותר..
ניסע בלילה ונגיע לפנות בוקר.
השאלה שלי- איזה כביש הכי בטוח לנסיעה לילית?
והאם לפנות בוקר לא יהיה תור/תור קצר במעבר?
תודה על העזרה ????????
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך