היי לכולם/ן וחג שמח 🙂 שאלה על מלון jaz dahabeya hotel בדהאב – אנחנו 4 בנות שמעוניינות להיות בחדר אחד; ראינו שאין אופציה כזו בחדרים – למי יש מידע האם זה בכלל אפשרי? כמו כן האם יש שם אופציה של הכל כלול? מעבר לכך כל מידע שתרצו לנדב מבורך ? תודה רבה ובשורות טובות
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך