היי, רוצים לסגור נופש בסיני
במלון מובנפיק ..
אנחנו זוג עם תינוקת בת שמונה חודשים ובן שלוש..
כשאני מדווחת על בן השלוש זה 1700 שח לארבעה לילות וכשאני מדווחת על התינוקת זה מקפיץ את המחיר ל2900. האם אפשר רק לשלם על ביטוח? האם לדווח? מישהו נסע עם ילדים ומכיר?! נשמע לי הזוי המחיר לתינוק לרוב משלמים רק ביטוח בארץ שזה כמה עשרות שקלים
תודה
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך