היי שלום,
שתי שאלות:
1. האם ניתן לעבור את הגבול עם מוניטור של תינוק (הכולל מצלמה) או שאין טעם לנסות?…
2. נוסעים שבוע הבא מתל אביב עם ילדון בן שנה וקצת לאזור נואיבה, ברכב שלנו. מתי ממליצים לצאת/לכוון להגיע לגבול מבחינת שילוב של נסיעה קלה יחסית עם הילד ומה שפחות תור בגבול?
תודה!
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך