הייי אנחנו זוג שנוסע פעם ראשונה לסיני, יש לנו כמה שאלות של טירונים ונשמח לתשובות ממי שהיה לא ממזמן ומכיר ☺️
1. האם הייתם ממליצים להוציא לירות ישירות מהאשראי בכספומט במעבר גבול או להגיע עם דולרים מהארץ ולהמיר בצ'יינג' בגבול? (בכללי המלצות לגבי ההמרות יתקבלו בשמחה!)
2. כמה כסף בערך הייתם ממליצים לקחת לזוג ל6 לילות (לא כולל המחיר של הלילה, נטו על אוכל, נסיעות, וכו')?
3. הבנו שיש בעיות בלהעביר איתנו אלכוהול ואוכל, נשמח לשמוע על זה קצת יותר, מה המגבלה, כמה מותר אם בכלל..?
תודה לכל המתייחסים ??
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך