היי
סגרנו עם הגרין ביצ מקום שבוע שעבר והבעלים של המקום אמר ששומר לנו מקום.
היום בדקתי איתו על נהג שיאסוף מהגבול והוא אמר שאין לו מקום ויכול לשים אותנו אצל השכנים בסיני מון.
מישהו מכיר את המקום וממליץ?
יודעים אם זה סבבה לבוא ולסגור כבר שנגיע לשם מקום ?
אנחנו מגיעות בבוקר באזור חמש שש בערך ארבע בנות..
תודה ??
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך