הייתי שם הרבה פעמים שמוסטפא הוא הבעלים וגם שף הוא אדם טוב מאוד. הוא מבשל אוכל טעים, בחדריהם מאוד נקיים ומסודרים, מחירי השוואה במקומות אחרים מאוד זולים, ממש שמחתי שיש ?️?❤️
Sebaey Camp Sinai
Thank you mostafa for everything ?
* פוסט זה מכיל תמונות אותן ניתן לראות בפוסט המקורי המופיע בקבוצה
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך