סיני טיפים והמלצות
סיני טיפים והמלצות

הקפה בטאבה…. טוב אז אני מאוד אוהב קפה בעיקר קפה שחור של עלית. הייתי במלון מובנפיק וקצת התבאסתי כי לא היה קפה שחור….

הקפה בטאבה….
טוב אז אני מאוד אוהב קפה בעיקר קפה שחור של עלית.
הייתי במלון מובנפיק וקצת התבאסתי כי
לא היה קפה שחור. היה רק:
נס קפה (פחות טוב מהנס קפה בישראל)
קפה פילטר
ואספרסו.

זה כמובן לא סוף העולם הסתדרתי עם מה שיש. אבל טיפ:
אם אתם בטאבה כדאי להביא קפה שחור/נס קפה מהבית.

כמובן שהייתי ב מובנפיק
אולי במלונות אחרים כן יש.

צוות המלון היה נחמד ואדיב והצטער שאין להם מה שאני מבקש אבל אמרתי להם שזה בסדר גמור ותודה על ההשתדלות.

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך

קבוצת הפייסבוק

הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 7 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.

ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.