חברים,
כמה שאלות:
1. מה המדיניות לגבי הקורונה? האם נדרשת בדיקת קורונה בכניסה ו/או ביציאה לסיני? אם כן, מהי עלות הבדיקה?
2. במידה ונכנסים עם רכב לסיני, הבנתי שצריך לשלם אגרה ולהחליף מספר רישוי. האם אכן כך? יודעים מה העלויות?
3. במידה ומחנים את הרכב בחנייה בחוץ, מהי עלות אגרת הכניסה לסיני ומהי עלות המונית למלונות בטאבה או דהב?
תודה רבה לעונים.
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך