כדי לדעת כמה לירות מצריות צריך להכין אודה להבהרה: יורדים בחוה"מ לטאבה-נלסון בלבד. מבינה שמשלמים את האגרה בצד הישראלי ומקבלים החזר כשחוזרים עם קבלה מהמלון. השאלה היא האם צריך לשלם את האגרה המלאה בצד המצרי (או רק את האגרת קורונה של 35 לירות)?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך