מזמן לא ירדתי לסיני עם הרכב ועכשיו החלפתי רכב….אז אני רוצה עזרה ובבקשה תכתבו לי רק עם עברתם עם רכב בחצי שנה האחרונה, אם אתם לא עוברים עם רכב ואינכם בטוחים אל תנסו לעזור בבקשה ????????
בזמנו הקשו עלי עם מערכת ה AWACS שלמעשה מותקנת מצלמה בחזית אך היא לא מצלמת, הצלחתי להסביר לקצין ואף הסעתי אותו קצת באוטו והראיתי לו איך זה עובד, הוא שיחרר אותי בסוף.
היום יש לי גם את המערכת הזו, וגם מצלמת רברס, האם זה יעבור?
מה המדיניות או ההתנהלות היום?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך