מי רכש אגרות דרך אתר מילגם ויכול להגיד לי אם אני צריכה להדפיס את האגרה או אפשרי גם להראות דרך הטלפון?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך
מה זה אתר מילגם?
אתר מילגם הוא אתר לרכישת אגרות למעברי הגבול היבשתייים של ישראל, כולל מעבר הגבול לסיני.
למה בכלל צריך לרכוש אגרת מעבר?
כל מעבר גבול חייב באגרת מעבר. כאשר מדובר בטיסה, מחיר כרטיס הטיסה מגלם בתוכו את האגרה. במעבר יבשתי יש לשלם אותה בנפרד.
האם צריך לרכוש אגרה גם בכניסה לסיני וגם ביציאה?
לא. רוכשים אגרה פעם אחת בצד הישראלי של המעבר ופעם נוספת בצד המצרי, בכניסה לסיני בלבד.
זה נכון שיש מלונות בסיני שאירוח בהם פוטר מתשלום אגרה?
נכון. אם תתארחו באחד משלושת המלונות הצמודים לגבול, תוכלו להזדכות על האגרה ביציאה מסיני, עם הצגת אישור התשלום על המלון.