סיני טיפים והמלצות
סיני טיפים והמלצות

מעונינת להכנס עם הרכב לסיני ב27.9.יום שישי שלפני ראש השנה , האם יהיה עמוס לדעתכם ואם כן האם עדיף לבוא…

מעונינת להכנס עם הרכב לסיני ב27.9.יום שישי שלפני ראש השנה ,
האם יהיה עמוס לדעתכם ואם כן האם עדיף לבוא באמצע הלילה יום לפני ?

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך

קבוצת הפייסבוק

הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 7 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.

ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.