סגרתי ב9.8 בשעה 13:00 נהג עם רכב גדול של 10 מקומות ישיבה (אנחנו 4) מהגבול לשארם, לקחתי את הרכב הזה בגלל שיש צורך ב2 כסאות בטיחות וזה תופס כמעט את כל המושב מאחור.
האם יש משפחה או אנשים שמגיעים לשארם בתאריך הזה ורוצים להצטרף לנסיעה? זה יוזיל עלויות לכולנו?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך