פסח בפתח והתורים לסיני מטורפים
כדי לחסוך את התור באופן משמעותי
אני ממליץ לכולכם למלא מראש את הדברים הבאים:
הצהרת נוסע נכנס לישראל- טופס חובה שבודקים אותו בכניסה לישראל בצד הישראלי.
אגרת מעבר לסיני
בדיקת קורונה בחזרה לארץ
הבדיקה חובה לכולם
(מחלימים, מחוסנים, תינוקות ואנשים ששוהים גם פחות מ72 שעות. כולם עושים את הבדיקה)
חופשה מהנה❤️
לינק לתשלום באשראי עבור אגרת מעבר:
https://borderpay.metropolinet.co.il/
לינק לתשלום באשראי עבור בדיקת קורונה:
חשוב מאוד לרשום מספר ת.ז ולא מספר דרכון
https://patients.terem.com/corp/registerSelfServicePay.html
לינק לטופס הצהרת כניסה לישראל:
https://corona.health.gov.il/flights/
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך