שלום, יורד בחמישי לסיני (דהב)
הייתי לפני כחודשיים…מישהו שהיה בשבוע-שבועיים האחרונים האם משהו השתנה בתהליך המעבר ? האם עדיין צריך בדיקת קורונה בצד המצרי למי שלא מחוסן בשלישית (הבת שלי)
מהצד הישראלי יש אגרה + לשלם עבור בדיקת קורונה בחזור
בצד המצרי (כל האגרות במקום – לוקח לירות שנשארו לי מפעם קודמת)
מפספס משהו ?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך