שלום לחברי הקבוצה,
לא ביקרתי בסיני מאז שהוחזרה, כיום מעוניין לרדת לשארם ברכב פרטי ומבקש מחברי הקבוצה עזרה וטיפים לגבי מה הנהלים לכניסה לסיני בכלל ולכניסה ברכב בפרט? ויזה? רישיון? רישום? על מה להקפיד?
וטיפים עשה ולא תעשה…….
תודה לעונים
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך