סיני טיפים והמלצות
סיני טיפים והמלצות

שלום לכל חברי הקבוצה, אני נוסע בפעם ראשונה לסיני, יותר נכון מתכוון . יש לי מספר שאלות , איפה מומלץ…

שלום לכל חברי הקבוצה, אני נוסע בפעם ראשונה לסיני, יותר נכון מתכוון .
יש לי מספר שאלות , איפה מומלץ לנוע לנופש שר מאר שיך , שזה לוקח שלוש שעות נסיעה אם כן ברכב או במונית , אם במונית אז מה מחירים של מוניות ואם רכב האם מומלץ ומה צריך לקחת בחשבון ?
אופציה שניה טאבה קרוב לגבול סיעה עד שעה , השאלה מה יש לעשות באבה חוץ מלון ועוד פעם אותה שאלה רכב פרטי מונית או כל דרך אחרת ?
תודה לעונים המהירים .

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך

קבוצת הפייסבוק

הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 7 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.

ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.