שלום,
אנחנו משפחה עם 3 ילדים (גילאי 7 עד- 14). בימים הקרובים נהיה בסיני ויש לנו אופציה בראס א-שטן או בנואיבה. רוצים לשלב סתלבט וגם קצת סיורים ושנירקול… (עניין לילדים)
1. איזה מהחופים עדיף בהרכב שלנו?
2. האם כדאי לנו לעבור עם האוטו (בנזין בלי מצלמות)?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך