כ-50 מיליון שקל, זה הסכום שהשאירו הנוחתים בנתבג בתקופת פסח על בדיקות קורונה (שמבצעת פמי פרימיום). מחיר הבדיקה: 63.2 שקל למשלמים מראש (80 שקל במקום). מי שחוזר מסיני משלם 100 שקל.
למה זה עוד קיים בכלל? זה מה שמנמקים במשרד הבריאות:
״האיום של כניסת ווריאנטים מחו"ל עדיין רלוונטי כבעל פוטנציאל לשנות בצורה משמעותית את תמונת המצב בישראל. לאחר הסרת מרבית ההגבלות, ההגנה היחידה שנותרה הינה בדיקת PCR של כלל הנכנסים לישראל. משרד הבריאות עוקב באופן קבוע אחרי התפתחות ווריאנטים חדשים ומנטר תחלואה עולמית, בין היתר, באמצעות זיהוי של תחלואה נכנסת״
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך